Buletin informativ, informatii de interes public
1. ACTELE NORMATIVE CARE REGLEMENTEAZĂ ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA PRIMĂRIEI COMUNEI ZĂBRANI
• Legea nr. 215/2001, legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
• Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
• Legea nr. 7/2004, privind Codul de conduită a funcţionarilor publici
• Legea nr. 477/2004, privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice
• Legea nr. 53/2003, privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
• Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare
• Legea nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare
• Legea nr. 571/2003, privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
2. STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUŢIILE DEPARTAMENTELOR, PROGRAMUL DE FUNCŢIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENŢE AL PRIMĂRIEI COMUNEI ZĂBRANI
- Structura organizatorică – aprobată prin HCL nr. 16/29.01.2015.
- Atribuţiile departamentelor – Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al primarului – aprobat prin D I S P O Z I Ţ I A Nr.6 Din 18.01.2012
- Programul de funcţionare:
De luni până vineri între orele 8,00- 16,00 - Programul de audienţe:
- Primar: - joi între orele10-14
- Viceprimar: - miercuri între orele 10-14;
- Secretar: - marţi între orele 10 -14.
3. NUMELE ŞI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMĂRIEI COMUNEI ZĂBRANI ŞI ALE FUNCŢIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMAŢIILOR PUBLICE
primar - TOADER MARIAN
viceprimar - CODREN DĂNUŢ
secretar - CRIŞAN ANDREI
Persoană responsabilă cu difuzarea informaţiilor publice:
SUCIU AMELIA – referent
4. COORDONATELE DE CONTACT ALE PRIMĂRIEI COMUNEI ZĂBRANI
Denumire: Primăria Comunei Zăbrani
Sediul: Zăbrani , str.Principală , nr. 95
Numerele de telefon: 0257457001, Fax: 0257457430
E-mail ; primariazabrani@yahoo.com Pagina Internet ;
www.primaria-zabrani.ro
5. SURSELE DE FINANŢARE, BUGETUL ŞI BILANŢUL CONTABIL, se pot consulta la sediul instituţiei
6. LISTA CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC
Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001, privind liberal acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completăriole ulterioare:
- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Primăriei Comunei Zăbrani;
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al Primăriei Comunei Zăbrani
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Comunei Zăbrani şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
-Coordonatele de contact ale Primăriei Comunei Zăbrani, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de internet;
-Sursele de finanţare, bugetul şi bilanţul contabil;
-Programele şi strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul instituţiei;
-Lista documentelor produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
-Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
7. LISTA CUPRINZÂND CATEGORIILE DE DOCUMENTE PRODUSE ŞI/SAU GESTIONATE, POTRIVIT LEGII
- hotărâri adoptate de Consiliului local al comunei Zăbrani;
- dispoziţii emise de Primarul comunei Zăbrani;
- autorizaţii de funcţionare;
- adeverinţe;
- acorduri;
- avize;
- autorizaţii de demolare;
- autorizaţii persoană fizică sau asociaţie familială;
- certificat de notare a construcţiilor în Cartea Funciară;
- certificat de producător agricol
- certificat fiscal
- contracte de închiriere
- contracte de concesiune
- contracte privind achiziţiile publice
- documentaţii de licitaţie privind închirierile, concesionările şi achiziţiile publice
- documente privind investiţiile şi reparaţiile imobilelor - clădiri şi terenuri - aflate în proprietatea comunei Zăbrani
- documente privind inventarul imobilelor clădiri şi terenuri aflate în patrimoniul comunei Zăbrani
- documente privind proiectele de finanţare a investiţiilor publice
- rapoarte de specialitate, proiecte de hotărâri, hotărâri ale Consiliului local
- documentaţii de amenajare a teritoriului şi urbanism - PUG, PUZ, PUD - planuri de amenajare
- regulamentul local de urbanism
- autorizaţii de construire
- certificate de urbanism
- procese verbale de recepţie la terminarea lucrărilor
- avize privind racordurile la reţelele edilitare
- procese verbale de control propriu privind disciplina în construcţii şi protecţia mediului
- procese verbale de control încheiate de către instituţiile statului cu atribuţii în control şi îndrumare
- raportări statistice, evidente pe categorii de probleme
- state de funcţii
- state de personal
- contracte de muncă pe durată nedeterminată şi determinată
- dosare de personal
- dosare profesionale
- carnete de muncă
- planul de protecţie civilă
- planul de apărare împotriva dezastrelor
- planul cu principalele activităţi de protecţie civilă
- planul dezvoltării bazei materiale
- planul pregătirii de protecţie civila
- planul de organizare de protecţie civilă